perjantai 29. marraskuuta 2013

Ihanat, erilaiset pallovalot!

Oijoi, miten ihanat pallovalot löysinkään! Niissä on valkoisia, harmaita ja vaaleanpunaisia palloja. Nää on niin mun näköiset! Harmi ettei ne oikein sovi meille mihinkään, paitsi ehkä yläkertaan,  mutta kun siellä ei kukaan koskaan oleile.

Löysin myös ihanan pallovalosarjan, jonka kaikki pallot on harmaita! Aivan mainiota, sillä olen arponut kokovalkoisten ja valko-vaaleanharmaa-tummanharmaiden välillä. Valkoiset valot löytyvät niin monelta, ja kaipaisin jotain lisäsärmää valoihin. Harmaa-valkoiset taas ovat mun silmään hieman sekavat. Siksipä kokonaan harmaat olivat mainio löytö! Ja vielä superhalvalla.

Mulla on muuten ollut pallovalot jo kymmenen vuotta ennen muita. :D Harmikseni meidän ensi(vuokra-)asunnossa meidän Mimi-koira repi niistä kolmasosan ollessaan vielä pentu. :D Mun vanhat pallovalot oli sellaista kiinalaista riisipaperia.

1 kommentti:

  1. Hei löysin tämän sinun blogin kirjoittamalla googleen pallovalot ja täällä oli juurikin sellaiset mitä etsin. Mistä siis olet ostanut nuo ekat valot missä on valkoista harmaata ja pinkkiä? Pirpanan huoneseen sellaisia oon ettinyt! :))

    VastaaPoista

Ilahdun kovasti kommentistasi! :)